Aktualności       
Bank Spółdzielczy w Głownie
25

Witamy na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Głownie.
BS Głowno to Bank o ponad 100-letniej tradycji, oparty wyłącznie o polski kapitał, oferujący nowoczesne produkty i usługi bankowe. Do korzystania z naszych usług zapraszamy klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze i instytucje, rolników, oraz jednostki samorządu terytorialnego. Zapewniamy przyjazną i profesjonalną obsługę.

 <  1  [2]  3  >    >> 



Bank Spółdzielczy w Głownie zatrudni pracownika na stanowisko Specjalista ds. Monitoringu

Miejsce pracy: Głowno

Zadania:

  • monitoring klientów banku (w szczególności podmiotów prowadzących działalność gospodarczą) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej, wartości zabezpieczeń oraz realizacji warunków umownych,
  • ewidencja danych w systemie informatycznym banku,
  • administrowanie kredytami w konsorcjum,
  • administrowanie kredytami i dokumentacją kredytową przekazaną do Zespołu,
  • sporządzanie zaświadczeń i opinii bankowych,
  • sporządzanie zaświadczeń zwalniających zabezpieczenia po spłacie kredytu lub  pożyczki,
  • rekomendowanie w sporządzanych arkuszach monitoringu propozycji klasyfikacji ekspozycji kredytowych,
  • sporządzanie sprawozdań oraz przygotowanie informacji służących do bieżących analiz i sprawozdawczości,
  • wysyłanie wezwań do zapłaty dotyczących kredytów, pożyczek i kart kredytowych,
  • kontakt z klientem w zakresie terminowości, dokumentów finansowych, warunków dodatkowych dla kredytów i pożyczek,
  • archiwizacja teczek spłaconych kredytów i pożyczek.

 Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane bankowość, ekonomia, finanse),
  • minimum 3 letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w Banku, preferowane stanowiska związane z  obsługą kredytów, ryzykiem bankowym,
  • znajomość zagadnień związanych z bankowością, zarządzaniem ryzykiem kredytowym i specyfikacji kredytowych,
  • doświadczenie w zakresie oceny ekonomiczno-finansowej podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dokładność, rzetelność i systematyczność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w Zespole.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji,
  • uczestniczenie w interesujących projektach i szkoleniach.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres e-mail:bank@bs-glowno.com.pl wraz z klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Głownie, ul. Młynarska 5/13.” Jednocześnie informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Głownie
z siedzibą w Głownie przy ul. Młynarskiej 5/13.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Banku Spółdzielczego w Głownie jest możliwy poprzez adres mailowy: iod@bs-glowno.pl

Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach prowadzenia postępowania rekrutacyjnego związanego z zatrudnieniem na podstawie Państwa zgody i będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa. Dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie wynikającym z przepisów Kodeksu Pracy jest niezbędne dla prawidłowej realizacji procesu rekrutacyjnego. Mają Państwo prawo wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku naruszenia Państwa uprawnień wynikających z ochrony danych osobowych.

Dziękujemy za złożone oferty, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.



346

Szukasz dobrego momentu na myślenie o przyszłości? Pierwsze dni jesieni to jest właśnie TEN CZAS! Jesteśmy po to, by Ci pomóc. Jesteśmy partnerami. Najlepsze produkty finansowe, czy dopasowane do Twoich możliwości lokaty. Konto z dostępem do aplikacji mobilnych i kredyty na miarę oczekiwań. Dobry plan na przyszłość warto przemyśleć w cieple jesiennego słońca, ze sprawdzonym partnerem.
Odwiedź swój Bank Spółdzielczy. Poznaj naszą ofertę!



Łatwe i bezpieczne płatności Apple Pay dostępne dla Klientów Banku Spółdzielczego w Głownie

344

Klienci Banku Spółdzielczego w Głownie mają możliwość korzystania z usługi Apple Pay, czyli łatwego, bezpiecznego i poufnego sposobu płatności mobilnych. Aplikacja Apple Wallet obsługująca płatności Apple Pay umożliwia przechowywanie w niej kart pokładowych, debetowych, kredytowych i lojalnościowych oraz biletów.

Podstawą Apple Pay są bezpieczeństwo i poufność. W przypadku korzystania z karty kredytowej lub debetowej w usłudze Apple Pay rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego generowany jest unikalny numer konta urządzenia, przypisany, zaszyfrowany i bezpiecznie przechowywany w urządzeniach klientów. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym unikalnym dynamicznym kodem bezpieczeństwa.

Usługa Apple Pay jest łatwa w konfiguracji, a użytkownicy będą nadal czerpali wszystkie korzyści płynące z posiadania swoich kart kredytowych i debetowych. Aplikacja Apple Wallet współpracuje z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi oraz Apple Watch.

Zakupy online w aplikacjach i witrynach akceptujących Apple Pay są proste dzięki identyfikacji poprzez Touch ID lub dwukrotnie kliknięcie przycisku bocznego i spojrzenie na iPhone'a X, w celu uwierzytelnienia klientów za pomocą Face ID.

Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy lub wielokrotnego wpisywania numerów kart płatniczych. Płacąc za towary i usługi w podróży, w aplikacjach lub przeglądarce Safari, Apple Pay współpracuje z iPhone 6 i nowszymi wersjami, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5 Generacja), iPad Air 2 oraz iPad mini 3 i nowszymi wersjami.

Klienci mogą także korzystać z Apple Pay w przeglądarce Safari na dowolnym komputerze Mac wprowadzonym w lub po 2012 r. z uruchomionym systemem macOS Sierra i potwierdzać płatności za pomocą iPhone'a 6 lub nowszego, Apple Watch lub za pomocą Touch ID na nowym MacBooku Pro.

Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, wymagania techniczne, zasady korzystania z aplikacji mobilnej Google Pay dostępne są na stronie www.sgb.pl/applepay



Płatności mobilne BLIK już w Banku Spółdzielczym w Głownie

344

BLIK błyskawicznie stał się jedną z najbardziej popularnych metod dokonywania płatności w internecie – wystarczy wpisać kod BLIK, a potem zatwierdzić go na telefonie. BLIK pozwala również na dokonywanie wypłat gotówki w bankomatach opatrzonych jego logo.

Przy użyciu BLIKA w roku 2018 Polacy zrealizowali ponad 91 mln transakcji. Łączna wartość transakcji zrealizowanych w 2018 roku przekroczyła 12 mld złotych; dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł.

Wdrożenie tych nowoczesnych rozwiązań płatniczych stawia Bank Spółdzielczy w Głownie w gronie banków proponujących swoim Klientom zaawansowane technologie mobilne. Dzięki temu nasz Bank dostosowuje się do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.

Opis usługi i niezbędne wskazówki znajdą Państwo na stronie www.sgb.pl/blik

Copyright © Bank Spółdzielczy w Głownie           powered by netster 3.1