Aktualności       
Bank Spółdzielczy w Głownie
25

Witamy na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Głownie.
BS Głowno to Bank o ponad 100-letniej tradycji, oparty wyłącznie o polski kapitał, oferujący nowoczesne produkty i usługi bankowe. Do korzystania z naszych usług zapraszamy klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze i instytucje, rolników, oraz jednostki samorządu terytorialnego. Zapewniamy przyjazną i profesjonalną obsługę.

 <  1  [2]  3  >    >> 



Zmiany w rozwiązaniach pomocowych oferowanych przez banki – moratorium pozaustawowe

22 lutego 2021 r.

Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w zakresie stosowania instrumentów moratorium pozaustawowego oraz grup kredytobiorców nimi objętych (mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną). To kolejne narzędzia pomocowe dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Kto i kiedy będzie mógł skorzystać z instrumentów pomocowych?

Zmiany obowiązują od 22 lutego 2021 r. Szczegóły dotyczące najważniejszych dat i zakresu pomocy znajdą Państwo w stanowisku banków polskich wypracowanym w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tzw. moratorium pozaustawowym – do pobrania TUTAJ

Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 r. Bank  jest uprawniony do podjęcia autonomicznej i elastycznej decyzji w zakresie okresu wsparcia udzielonego klientowi na podstawie Moratorium.

Więcej także na stronach Związku Banków Polskich oraz Krajowego Związku Banków Spółdzielczych

Dla sektora bankowości spółdzielczej, począwszy od 22 lutego 2021 r. obowiązuje odrębne moratorium pozaustawowe określające zasady stosowania instrumentów pomocowych dla osób fizycznych (w zakresie produktów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz działalnością rolniczą) oraz podmiotów prowadzących działalność rolniczą, w zakresie przetwórstwa oraz rybactwa.

Wniosek dla klienta indywidualnego:

../download/files/!_podstawowy/pdf_ico.png
Wniosek o wakacje ustawowe 
 

../download/files/!_podstawowy/pdf_ico.png
Wniosek o zawieszenie spłaty

 

Wniosek dla klienta instytucjonalnego:

../download/files/!_podstawowy/pdf_ico.png
WNIOSEK o zawarcie Aneksu 


Projekcja finansowa na 2021 rok

Projekcja finansowa - mikro-, mały, średni przedsiębiorcy.

Projekcja finansowa – rolnik.

Projekcja finansowa - duży przedsiębiorca

 



Broszura informacyjna UE o płatnościach w Europie

Zgodnie z art. 20d ustawy o usługach płatniczych udostępniamy broszurę informacyjną Komisji Europejskiej dotyczącą praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w państwach członkowskich, opracowaną na podstawie art. 106 ust. 1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego.
 

../download/files/!_podstawowy/pdf_ico.png
Broszura informacyjna UE o płatnościach w Europie

 


Broszura jest dostępna także w:
 

372
    Polskim języku migowym:


                       https://youtu.be/HLhFkJVa-Is

 

371
        Tekście łatwym do czytania i do zrozumienia:

 

                                  PDF do pobrania TUTAJ

                                  Word do pobrania TUTAJ

 



Szanowni Państwo,

informujemy o losowo występujących problemach po stronie infrastruktury gov.pl i Profilu Zaufanego.

Problem polega na nie zalogowaniu Użytkownika do Profilu Zaufanego lub innych usług gov.pl mimo prawidłowej autoryzacji w Bankowości Internetowej.

Jest to problem techniczny po stronie infrastruktury gov.pl i Profilu Zaufanego.

Poniżej przedstawiamy szczegółowy przebieg procesu ze wskazaniem, na którym etapie występuje błąd (na przykładzie logowania do Internetowego Konta Pacjenta na pacjent.gov.pl):

  1. wchodzimy na stronę https://pacjent.gov.pl/
  2. wybieramy opcję „Zaloguj”, następnie Bank Spółdzielczy,
  3. zostajemy przekierowani do swojej bankowości internetowej, do której się logujemy,
  4. bankowość internetowa wyświetla prawidłowy formularz zgody na udostepnienie danych do pacjent.gov.pl.
  5. akceptujemy zgodę i następuje prawidłowe przekierowanie z bankowości internetowej do pacjent.gov.pl – W TYM MOMENCIE WYSTĘPUJE PROBLEM. Powinni Państwo wrócić automatycznie na stronę pacjent.gov.pl jako już zalogowany obywatel, natomiast niestety system pacjent.gov.pl błędnie wyświetla Państwu stronę główną (nie loguje Klienta)


Z uwagi na to, że jest to nieprawidłowość występująca losowo, tym z Państwa którym wydarzy się taki problem powinni spróbować skorzystać z usługi ponownie w innym czasie.



364

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID 

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Państwu w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

  • obywatel.gov.pl
  • epuap.gov.pl
  • gabinet.gov.pl
  • ceidg.gov.pl
  • pacjent.gov.pl

W ramach tego rozwiązania możecie Państwo kożystać z:

  1. mojeID (mojeid.pl) – usługi, którą KIR świadczy dla podmiotów komercyjnych np. PGNiG (więcej tutaj),  Medicover (więcej tutaj) do potwierdzania tożsamości za pośrednictwem banku.
  2. Węzeł Krajowy eID (login.gov.pl)  oraz Profil Zaufany - usługa umożliwiająca potwierdzenie tożsamości w cyfrowych usługach publicznych takich jak: CEIDG, pacjent.gov.pl, gabinet.gov.pl, epuap.gov.pl. W ramach usług publicznych mają Państwo możliwość m.in.
    • on-line’owego założenia działalności gospodarczej,
    • dostępu do eRecepty, eSkierowań,
    • złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego i wielu innych

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej i umożliwia złożenie podpisu zaufanego np. w usługach publicznych.

Informacje na temat dostępnych publicznych usług elektronicznych znaleźć można również na portalu obywatel.gov.pl

367

Copyright © Bank Spółdzielczy w Głownie           powered by netster 3.1