Aktualności       
Bank Spółdzielczy w Głownie
25

Witamy na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Głownie.
BS Głowno to Bank o ponad 100-letniej tradycji, oparty wyłącznie o polski kapitał, oferujący nowoczesne produkty i usługi bankowe. Do korzystania z naszych usług zapraszamy klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze i instytucje, rolników, oraz jednostki samorządu terytorialnego. Zapewniamy przyjazną i profesjonalną obsługę.

 <  1  [2]  3  >    >> 



Komunikat dla użytkowników Systemu I-Bank z autoryzacją przy użyciu klucza

W związku z informacją zamieszczoną na stronie przeglądarki internetowej Firefox (link do zmian), od dnia 7 marca 2017r. Klienci korzystający z klucza USB jako narzędzia autoryzacji zostaną poproszeni o ponowną instalację rozszerzenia umożliwiającego obsługę kluczy w powyższej przeglądarce.

W przeglądarkach Internet Explorer, Google Chrome, Opera ponowna instalacja sterowników nie będzie wymagana. Instrukcja instalacji zostanie wyświetlona na ekranie.



324



Brak rejestracji karty pre-paid do 1 lutego br. uniemożliwi autoryzacje kodami SMS

Pragnąc zapewnić Państwu jak najwyższej jakości usługi przypominamy, że Klienci, którzy do kontaktu z Bankiem wykorzystują numer telefonu na kartę pre-paid, do 1 lutego 2017 r. mają czas na jego rejestrację. Od 2 lutego 2017 r. operatorzy komórkowi zaprzestaną świadczenia usług dla numerów niezarejestrowanych (zgodnie z ustawą z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych), co będzie skutkować m.in. zaprzestaniem otrzymywania haseł SMS do potwierdzenia operacji bankowych w bankowości internetowej. Rejestracji telefonu można dokonać u operatora sieci komórkowej.



Program Rodzina 500+ w Banku Spółdzielczym w Głownie

Klientom Banku Spółdzielczego w Głownie, udostępniono możliwość składania wniosków w ramach Programu Rodzina 500+ za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej.

Klienci korzystający z bankowości elektronicznej mają możliwość samodzielnie wypełnić formularz wniosku o świadczenie oraz wysłać wypełniony wniosek, bez konieczności wychodzenia z domu. Po wpłynięciu wniosku do Ministerstwa, będzie on przekazywany do lokalnych urzędów, które odpowiadać będą za merytoryczne rozpatrzenie wniosku.

Copyright © Bank Spółdzielczy w Głownie           powered by netster 3.1